Wednesday, November 30, 2011

SYEIKH AZHAR, DR.QARDHAWI TURUT MEMBUANG UNDI

Akhbar rasmi Ikhwan Muslimin "Kebebasan dan Keadilan" melaporkan berita bahawa Syeikh Al-Azhar, Dr.Ahmad Toyyib membuang undi di Sekolah Rendah Lelaki Mesir Jadidah sekitar jam 10.30 pagi dan menolak untuk diiring oleh pasukan keselamatan masuk ke tempat membuang undi dan seterusnya turut beratur bersama-sama pengundi lain.

Begitu juga ulamak Islam yang terkenal, Syeikh Dr.Yusuf Qardhawi yang turut menunaikan tanggungjawab di sebuah sekolah di Madinah Nasr, bekas Setiausaha Agung LIGA ARAB, 'Amr Musa yang mengundi di sekolah Fatimah Az-Zahra', Kaherah Baru (Kaherah Al-Jadidah), Setiausaha Agung LIGA ARAB sekarang, Dr.Nabil 'Arabi yang mengundi di sebuah pusat Pendidikan Jasmani di Zamalek, Menteri Kebajikan Sosial dan Masyarakat, Dr.Judah Abdul Khaliq yang membuang undi di Sekolah Sayyidah Khadijah, Ma'adi.

Seorang lagi calon Presiden Mesir, Hamdi Subhi yang membuang undi di Sekolah Rizq Hamamu daerah Baltim. Sejurus keluar dari pusat pengundian beliau berkata "Saya mengundi Parti Kebebasan dan Keadilan".

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

...lukisan dihati... © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO